٣١‏/٠٨‏/٢٠٠٧

سامحينى

سامحني سامحني يا كل ماليا جيتلك بدموع عينيا ده جرحي ليك حبيبي لسه مأثر فيا ما خطرش يوم على بالي ان حبك عليا غالي كنت فاكرة يوم ويعدي فضل معايا ليالي فاكروني بيك و لاموني لما عنك جم سألوني أنا اتكلم وأقول واتألم وهما يكدبوني شهدوا لقلبك .. دافعو عنك .. وفجأة غيروني وفي وسط كلامي بان غرامي وقولت لسه بحبه .. مشتاق لقربه .. بس اعمل ايه دللوني خلوني احن ليك واجري بشوق عليك وجيت اقولك حبيبي ع اللي في قلبي

هناك ٤ تعليقات:

Eman Eltaher يقول...

ايه يا عم الجمال ده
لا و الله ايه الرومانسية الحلوة دى
خلاص يا بخته بقى
يعنى خلاص نسيتينى
هههههههههههههه

ده انا بنوتة زيك
هههههههههه
مينفعش يكون كل الكلام ده ليا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هههههه

و بس
تحياتى

samo يقول...

ههههههههه

كلامك جميل
بس انا عايز اوضح ان دى مش كلماتى دى كلمات صديقه ليل فى الجامعه

عجبتنى وحبيت انى اشجعه على الكتابه


بس بجد منورانا يا ايمان
نتمنى نشوفك دايما

loumi يقول...

العزيز سامو
الكلام جميل
فيه لحن فعلاً
وممكن يتعمل اغنيه
للامانه يعني
وبما إنه مش كلامك
لازم تكتب ملحوظه فى أخر الكلام او اوله
تحياتي لك
وتشرف في اي وقت وما فيش داعي للاعتذارات
:)
سلام

gohayna يقول...

والله الكلام جميل اوي

وفيه احساس عالي اوي برضه

انا اول مره ادخل المدونه

واخدت لفه كدا سريعه عليها

لاقيت مواضيعها عجبتني جدا جدا

ومتنووعه

ومعمووله بشياكه كدا

بجد بجد

تسلم ايدك جدا

تحياتي ليك